środa, 30 stycznia 2013

Nominacje

Dziękuję Królikowi za wciągnięcie mnie do blogowej zabawy, a ponieważ za nimi nie przepadam, to tylko odpowiem na pytania i pozwolę sobie nikogo więcej nie klepać. 
1. Dlaczego nie lubisz danej pory roku (tej której nie znosisz)?
Nie lubię zimy, ponieważ zimą jest ślisko, zimno, szaro, buro i ponuro, a ja bardzo źle reaguję na chłód, szczególnie, gdy nie mam się do kogo w tym czasie przytulić. 
2. Co najbardziej lubisz w swojej ulubionej porze roku?
Nie mam ulubionej pory roku.
3. Co uważasz na temat zimy?
Nienawidzę jędzy.
4. Czy lubisz robić zdjęcia? I jakie one są: zwykłe, artystyczne?
Już nie, nie robię zdjęć, chyba, że coś mnie natchnie.
5. Gdzie najwięcej spędzasz czasu w wirtualnym świecie?
Zdecydowanie na blogach.
6. Czy grasz w jakieś gry?
Nie, raczej nie. 
7. Jakiego typu książki czytasz i czy w ogóle czytasz? Dlaczego?
Kryminały, thrillery psychologiczne, horrory. Dlaczego czytam? Czytanie pozwala mi się oderwać na chwilę od rzeczywistości.
8. Jakie programy oglądasz w telewizji?
CSI: Miami - kocham ten serial i z pewnością będzie jedną z licznych rzeczy, które będę wspominać po studiach.
9. Co znaczy dla ciebie wyobraźnia?
Wyobraźnia jest super, możesz kogoś zabić i nie pójdziesz za to siedzieć.
10. Jak wyobrażasz sobie podróż marzeń (chodzi mi o samą podróż, nie cel podróży)?
Wsiądę w samolot i polecę do L.A.
11. Co uważasz na temat mojego bloga?
Z całym szacunkiem do pozostałych współautorek, ale Twoje posty najlepiej do mnie trafiają.

Dziękuję również Insane - bardzo miłe słowa o sobie przeczytałam.

104 komentarze:

  1. Podzielam Twoje zdanie na temat wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to jednak chciałabym takie morderstwo urzeczywistnić.

      Usuń
    2. Jeśli o mnie chodzi, jest tylko jedna osoba, której mogłabym zrobić krzywdę... Ale nie warto. Zabijesz takie coś, a za człowieka pójdziesz siedzieć.

      Usuń
    3. U mnie jest tych osób cała gromada. Pewnie, że tak.

      Usuń
    4. Musimy poradzić sobie jakoś inaczej.

      Usuń
  2. ja lubie zimę, mimo wszystko, a wyobraźnia to mój drugi przyjaciel ;)

    bo ja ogólnie jestem pesymistycznie nastawiona do świata osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam młodsza też ją lubiłam.

      To niedobrze!

      Usuń
    2. nie mam ulubionej pory roku, wszystkie lubie tak samo :>

      wiem, wiem! staram się to zmienić, próbuję, moze z czasem się udą ;>

      Usuń
    3. Nie mam ulubionej, bo żadna mnie w pełni nie satysfakcjonuje.

      Powodzenia!

      Usuń
    4. wszytskie mają wady i zalety. jak każda rzecz ;)

      dziękuję!

      Usuń
    5. A teraz to już mi nawet obojętne, czy zima czy wiosna.

      Usuń
    6. czemu?

      zgadzam się. czasami sobie po prostu nie wyobrażam tego jakby nie mogło tego być. to taka, hm... część nas.

      Usuń
    7. Ciężko byłoby bez sztuki.

      Usuń
  3. Zima nie jest taka zła :) Ach, ta wyobraźnia. Takie zabójstwo potrafi nieźle człowiekowi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest okropna, zrozumiesz to za jakiś czas.
      Zima w Łodzi to poczwórne zło.

      Usuń
    2. W Radomiu też jest okropna, ale i tak ją lubię. Kiedy pomyślę o tych wszystkich czekających na mnie ośnieżonych szczytach...

      Usuń
    3. Jeśli ma się możliwość ujrzenia takich widoków na własne oczy, to pewnie ma to jakiś sens. Ale ja niestety nie mam takiej możliwości i nie zapowiada się.

      Usuń
  4. A jakie fajne książki psychologiczne czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thrillery psychologiczne, przeważnie Deavera, kocham jego powieści.

      Usuń
    2. To muszę popatrzeć co to takiego ;)

      Usuń
    3. Bardzo dobrze się czyta. Zacznij od "Spirale strachu", zbiór kilku krótkich opowiadań, na rozgrzewkę jak znalazł :)
      Deavera znajdziesz w każdej bibliotece.

      Usuń
    4. nie wiem czy to nie za straszne ;p

      Usuń
    5. To wcale nie jest straszne, jest ciekawe i wciągające, po prostu.

      Usuń
    6. No nie wiem, muszę się zastanowić :D
      Teraz czytam Całe zdanie nieboszczyka Chmielewskiej, pierwszy raz taką książkę czytam super jest a wciąga jak nie wiem co ;)

      Usuń
    7. I jak z tym Deaverem, przeczytałaś już coś?

      Usuń
    8. Jeszcze jakoś się nie zabrałam :P

      Usuń
    9. A coś w tym czasie w ogóle przeczytałaś?

      Usuń
    10. No jakieś dwie książki :D

      Usuń
    11. A pamiętasz może jakie?

      Usuń
    12. Włoska tajemnica Phillipa Fioretti i Polowanie na Perpetuę Ewy Stec bardzo fajne :)

      Usuń
    13. A gatunek możesz określić? :D

      Usuń
    14. Jak dla mnie kryminały, nigdy nie czytałam takowych, ale niedawno się przekonałam :D A masz moze konto na lubimyczytac.pl

      Usuń
    15. O, to powiem Ci, że muszę po nie sięgnąć!
      Nie, miałam kiedyś konto na nakanapie, ale pewnie już zdechło. Chociaż... może założę! Jak będę miała, to podam Ci linka.

      Usuń
    16. No to fajnie :) A ja mam ochotę przeczytać ta książkę Spirale strachu :D

      Usuń
    17. No to poszukaj w bibliotece, polecam!

      Usuń
    18. Zauważyłam, że właśnie jest i następnym razem jak będzie wolna to ją wypożyczę :D

      Usuń
    19. To super! Myślę, że Ci się spodoba.

      Usuń
  5. Powiem Miszy, że go przechrzcili na dziewczynę XD.

    "Wyobraźnia jest super, możesz kogoś zabić i nie pójdziesz za to siedzieć." - akurat wtedy zajadałam obiad. O mało nie wyplułam wszystkiego na ekran. Ubawiłaś mnie tą wypowiedzią XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zima jest piękna tylko wtedy, gdy patrzę na nią z okna, otulona w koc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima, zima, a w Berlinie wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Take me... znaczy się weź mnie do Berlina, ale Scorpions ładniej by to zaśpiewali :)

      Usuń
  8. CSI Miami przypomina mi czasy gimnazjum ;) Jedne z milszych chwil.

    Przyjemność po mojej stronie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gimnazjum może być miłym wspomnieniem? W moim przypadku tak nie było.

      Usuń
  9. Odnośnie dziewiątki: Ty brutalu! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za nimi, ale ludzie notorycznie mnie do nich typują.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wyobraźnia, jak wyobraźnia, każdy jakąś ma.

      Usuń
  12. hehe podobnie myśle o zimie :) ale już nie długo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedź na 9 pytanie rozwala :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Popieram poprzedniczkę, dziewiątka najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że również Ty się zabawiłaś. ;d
    zapraszam na nowość u mnie
    [autoportret-niedopasowanej]

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem tego samego zdania o wyobraźni. co więcej, często robię z niej taki właśnie użytek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też! Bez niej byłoby bardzo, bardzo źle!

      Usuń
  17. Co do książek, prawdopodobnie mamy podobny gust :) Szczególnie lubię "ciężką" psychologiczną literaturę, taką dołującą, ale na pewien sposób oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja czytam thrillery psychologiczne, nie mają za wiele wspólnego z literaturą psychologiczną.

      Usuń
  18. odpowiedź na pytanie nr 9 zdecydowanie najlepsza :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Pozostałym osobom też się podoba.

      Usuń
    2. Dawaj nowego posta! ;)

      Usuń
    3. Dam, dam, ale na razie mi się nie chce. Stęskniłaś się?:D

      Usuń
    4. Noooo, bo Ty tak raz na miesiąc notka, a potem znikasz :P

      Usuń
  19. Uwielbiam czytać kryminały!
    Masz ulubionego autora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ulubionego. Ale może mi coś dobrego polecisz?

      Usuń
  20. Zima zła, bardzo zła. Niech już stąd idzie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty jesteś na nie tak wgl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z czym na nie? Ej, no teraz to nie wiem o co chodzi, czuję się jak głupi ciul. Nie rób mi tak. :(

      Usuń
    2. W wiekszosci pytan "nie" ahah :D

      Usuń
    3. A, już rozumiem. No, tak jakoś wyszło, widzisz, ja jestem taka "zbuntowana dorosła" jak ktoś, kto wcale mnie nie zna, ostatnio stwierdził.

      Usuń
    4. w każdym wieku można się buntować, to nie jest przywilej tylko i wyłącznie nastolatków, też się czasami buntuję:)

      Usuń
    5. Zostałam właśnie nazwana tak przez nastolatkę, nie wiem czy zazdrości mi starości czy... no czego innego?

      Usuń
    6. W moim przypadku, jeśli chodzi o mądrość, to nie ma czego zazdrościć.

      Usuń
    7. znalazlam swoj stary komentarz, sory ze Ci zamet wprowadzam ale juz pisze tu :D

      masz tak niska samoocene, czy to udawana skromnosc? :D

      Usuń
    8. Żadnego zamętu nie wprowadzasz, nie ma problemu :)

      A cholera wie! ;)

      Usuń
    9. ogolnie jakas zamotana ostatnio jestem ;c

      Usuń
    10. Ale to poniekąd moja wina, bo na blogu bywam raz na miesiąc.

      Usuń
  22. A ja lubię zimę. Ale mam jej już dosyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie przestała denerwować? Bo w tym roku nawet znośna jest.

      Usuń
    2. Znudziła mi się, nie ma co.

      Usuń
    3. Dokładnie. Śnieg był ładny w grudniu, -10 też było podniecające w grudniu.

      Usuń
    4. Zima powinna być jedynie w grudniu.

      Usuń
    5. kalendarzowo za jakieś 3 tygodnie się kończy!

      Usuń
    6. A ja słyszałam, że niebawem śnieg spadnie...

      Usuń
    7. No co Ty?! Gdzie to słyszałaś? Nie załamuj mnie...

      Usuń
    8. Aaaa... TVN to akurat mi śnieży, więc nie oglądam :D

      Usuń
    9. U mnie jest chujowy, ale jest :P

      Usuń
    10. Musiałabym przestawiać antenę, ale ona jest na parapecie za oknem, a jest zima, więc... :D

      Usuń
    11. I znów wszystko przez zimę :P

      Usuń